Myynti luokan auton hinta?

Aloittaja Tavikainen, 13.03.22 - klo:11:10

« edellinen - seuraava »

pinkkikukko

Mielestäni hyvä idea. Toivoisin tosiaan että "uudella" autolla saisi ajaa muutkin kun vain yksi kuski, tällä voitaisiin saada jopa lisää kuskeja.

Onko sillä oikeasti väliä millaisen auton sillä "uusi" statuksella kisoihin toisi, jos se on nopee ja sillä pärjää niin menee kaupaksi. Jos taas ihan pa*ka niin ei sillä pärjää ja haittaako se taas ketään? Pää asiallinen ideä tässä kai on kuitenkin päästä ajamaan ja pitää hauskaa. Ei tää sais olla liian totista vaikka itelläkin se välillä lipsahtaa siihen ku vetää kulhon päähän.

Tavikainen

Hei.

Rokkiralli Ry esittää myynti luokan autojen hinnaksi 850€  ja tämä otettaisiin käyttöön alkavalla kesäkaudella 2022.

- Vanhojen autojen lattiaan, kaarien kiinnityksiin ja muutenkin korin kuntoon kiinnitetään huomiota ja tarvittaessa annetaan korjauskehoitus.

Jos tämä asia ei tarvitsisi erillistä sääntökokousta.

- Jos hinta on hyvä, niin jäädytetään se 2-3 vuotta?
Jani Tavikainen
Rokkiralli Ry:n Puheenjohtaja
Kukko Racing

Joni tuominen

Hinta jäihin 3 vuodeksi👍

kime.toivanen

Kannata 200€ hinnan nostoa ainoastaan uusien kilpailemattomien hyttien osalta, niiden ensimmäiseen kilpailuun.

jolkkonen

Uusille autoille toi 850€ on ok ja näille vanhoille ajetuille ruttu purkeille 650€ tai ihan max 700€ ... Tolla kahen saan korotuksella ei tuu yhtään enempää uutta koria per kausi ku tuolla 650€ hinnallakaan . 

tonsba


Aleksi_Lilja

Nostetaan suoraan kolmeen tonniin ja hyväksytään takamoottoriset ja hanssi pakolliseks ja tulen kestävät kalsarit.. hohhoijaa..
Kuka h*mmetti maksaa 850€ näistä vanhoista rupisista hyteistä?
Metsään mennään jos tästä ei tehdä äänestystä ja anneta HARRASTAJIEN päättää.  :o
V20 & S31

RSalainen

Miks pitää ostaa se rupinen hytti? Ja kai se kulkupuoli enemmän houkuttelee ku sileet kyljet?

sepnu

Niitä autoja ei ole kenenkään pakko OSTAA voi tehdä itse
Ihmettelen suuresti missä ne kaikki mielipiteet luuraa
850 on mun mielestä ok hinta

Jarppi

Kyllähän toi 850 € on ihan sopiva hinta, sillä pystyy jo auton tekemään, kun ja jos vanha menee kaupaks.

Mikko

Mitä niistä koreista aletaan kattomaa?
En rupee kyl ovia vaihtamaa jos ne pysyy kiinni.
850€ ihan ok jos koskee kaikkia autoja
RyssänRinne Reisinki

pinkkikukko

850€ uudeta autosta ja vanhoista 650€

Tavikainen

Liian isoihin hinnan nostoihin minä en suostu, takamoottorisia ei todellakaan tule, niin kauan kun olen lajissa mukana ja on päätösvaltaa asioihin.
Tarkoitus ei ole hävitä mihinkään jos minua ei potkita pois!
Kuljettajan turvallisuuteen liittyvät asiat ovat vain hyviä muutoksia.

Kahden hintaiset autot aiheuttavat sekaannusta ostotilanteessa ostajille. Varsinkin siinä vaiheessa kun sillä 850€ autolla on useampia kisoja jo ajettu.
Nuo vanhat eivät tosin ole tuon 850€ arvoisia monikaan.
Mut joku päätös tähän pitää tehdä nopeasti. Ja se hinnan nosto siihen 850€ olisi tässä vaiheessa se järkevin.
Jani Tavikainen
Rokkiralli Ry:n Puheenjohtaja
Kukko Racing

Sisu

Ihan tuli mieleen että kun tuntuu olevan erimieltä tuosta hinnasta, niin jos nyt nostaa tuohon kahden ehdotetun eri hinnan puoleenväliin eli 750€ ja sopii jo valmiiksi, että ensi vuonna nousee sitten tuohon 850€, niin on porukalla tarpeeksi aikaa sulatella muutosta ja ei tule sitten niin isoa muutosta kerralla. Voihan sen sitten vaikka luvata että pysyy tuossa 850 eurossa vaikka vuoden 2025 loppuun saakka.

RSalainen

850€ ihan sopiva hinta! Toivottavasti katsastuksessa ei turhan kirjaimellisesti kuitenkaan oteta tuota 200€ korotusta. Jos on viime kaudella kelvannu nii miks ei tuon korotuksenkin jälkeen? Kaikilla ei kuitenkaan parin huntin korotuksen yhteydessä kasva tilat/taidot/tiedot. Kenenkään tavote tuskin on saada sitä omaa autoa kaupaksi? Ja jos oma läjä menee vähä kovemmalla hinnalla niin luulis olevan tyytyväinen? Lyödään vaan se 850€ lukkoon muutamaks vuodeks.