Keula asiaa

Aloittaja Tavikainen, 26.02.17 - klo:16:10

« edellinen - seuraava »

Turaaja

Lue mitä on kirjoitettu,kyllä se yläputken materiaalivahvuus määriteltiin,mutta ei runkoaisojen väliin tulevan.

K.Kotko

No sori jos olen ymmärtänyt mielestäsi väärin..
Kokouksessa mainittiin, että kaikki putket joita keulaan käytetään, tulisi olla ohutta huonekaluputkea. Tämän muistan siitä, että minun asiaa ei kuunneltu juuri ollenkaan tai puhuttiin päälle jne..

Turaaja

Kyllä siellä puhuttiin ja ryystettiin välillä kaffetta.Onkin tärkeää se mitä sovittiin ja kirjattiin pöytäkirjaan.Jos koet että sinua ei kuunneltu ja puhuttiin päälle,niin koeta seuraavassa kokouksessa pyytää vaikka puheenvuoro sen sijaan että huutelet muiden puheisiin sekaan.

K.Kotko

No jos en ihan väärin muista niin taisin aloittaa siinä vaiheessa. Mutta antaapa TAAS olla, kun tästäkin jo näkee kannattaako enää edes yrittää puhua/kirj yhtään mitään, koska joka kerta löytyy joku joka pistää matalaks ja tekee muille vaan pahaa mieltä!!! Siellä yritin puhua myös muiden kuin pelkästään itseni puolesta ja senkin mainitsin. Mutta jos olet myös sitä mieltä etten pyytänyt puheenvuoroa niin kannattaa varmaan vaan jäädä sitten ensi kerralla näköjään kotia!!!

Tavikainen

No niin rauhoitutaampas nyt taas.

Taas on monenlaista tulkintaa asiasta ilmassa mitä on kirjattu ja mitä on puhuttu ja ymmärretty kokouksessa, kun olen asiasta soitellut. Olisi näköjään pitänyt käydä jokainen putkenkohta tarkasti läpi mihin ja millaisen saa laittaa.  Asiasta tehdään päätös, sitä ei viedä taas seuraavaan kokoukseen asti.

Sen tiedän että sitä ratakiskoa ei kannata varata siihen muutos hommaan.
Jani Tavikainen
Rokkiralli Ry:n Puheenjohtaja
Kukko Racing

jtp

Aika pikapikaa pitää saada selkeät säännöt julkaistua. Omassa autossakin juuri keula tällähetkellä työnalla.

hannespaukku

minä ainakin ymmärsin asian niin sääntökokouksessa, sallittu aine vahvuus kalusteputki 50* 20* 2 mm
keulapelti/verkko 1,5 mm.eiköhan se junaradan paikka ole jossain muualla kun auton keullassa.
kuljettajien turvallisuutta tällä  haetaan

tonsba

Eikös ekas muutos tekstissä lukenut, että jos laittaa siihen lokasuojien väliin putken, niin sitä alkuperäistä  ei ole pakko poistaa?

pirhonen

No eihän siihen keulaan tarvii laittaa uutta putkeen jos on alkuperäinen pelti paikallaan  sehän tulis siihen vaan lisävahvistukseksi

mamma

Olisko hyvä laittaa kuva sellaisesta sääntöjenmukaisesta keulasta, että me tyhmätkin tajutaan tehdä oikeanlainen? Tai tehdä muutokset nykyiseen.
-Tatjaana-

Turaaja

Lainaus käyttäjältä: Tavikainen - 27.02.17 - klo:22:54
No niin rauhoitutaampas nyt taas.

Taas on monenlaista tulkintaa asiasta ilmassa mitä on kirjattu ja mitä on puhuttu ja ymmärretty kokouksessa, kun olen asiasta soitellut. Olisi näköjään pitänyt käydä jokainen putkenkohta tarkasti läpi mihin ja millaisen saa laittaa.  Asiasta tehdään päätös, sitä ei viedä taas seuraavaan kokoukseen asti.

Sen tiedän että sitä ratakiskoa ei kannata varata siihen muutos hommaan.
Sähän Jani näät pöytäkirjasta mitä siellä päätettiin,mitä siitä soittelemaan ympäriinsä.Turha sitä ens vuonna kokouksia järjestelemään,päätätte keskenänne säännöistä sun muista.Tuskinpa kukaan sitä ratakiskoa sinne keulaan suunnittelee,mutta olis pikapuoliin hyvä tietää mitä voi laittaa ja mitä ei.

Tavikainen

Kuules Marko, kun nyt vaan tuntuu olevan niin monella erilainen tulkinta tuosta pöytäkirjasta tekstistä ja mitä on kokouksessa puhuttu. Niin se tässä nyt herättää keskustelua. Pöytäkirjaan olisi pitänyt kirjata kohta kohdalta mitä saa mihinkäkin kohtaan keulaan laittaa.
Jani Tavikainen
Rokkiralli Ry:n Puheenjohtaja
Kukko Racing

Turaaja

Minä kuulen.Mutta onkos se nyt mun syy ettei pöytäkirjaa osata tulkita oikein,tuskinpa.Se mitä kokouksessa puhuttiin ei ole automaattisesti säännöstöä,vaikkakin nyt aiheuttaa keskustelua jälkikäteen.Oletin että siellä kokouksessa joku kirjaa sovitut säännöt pöytäkirjaan,mutta ilmeisesti hänellä oli huono käsiala kun ei nyt osatakaan tulkita.Eihän tässä vielä ole mitään menetetty,me harrastajat ja ennenkaikkea uusien autojen rakentajat odotamme malttamattomina että ne uudet säännöt näkyisi täällä foorumilla.Jani,mitenkä omasta mielestäsi pitäisikö tästä ottaa opiksi tulevien kokousten osalta.

Tavikainen

#43
Pitää ottaa. Sihteeri kirjoitti ja luki kirjoittamansa asian siellä kokouksessa. Nytten vaan on liian monella eriävää mielipidettä ja näkemystä tuohon pöytäkirja otteeseen. Joten sitä on pakko tarkentaa.
Jani Tavikainen
Rokkiralli Ry:n Puheenjohtaja
Kukko Racing

Lintti

Tosissaan joku voisi piirtää kuvan miten ja milllä keulaa saa tehdä. itse ainakin ihan pihalla  8)