Ladyt ja lisälenkki??

Aloittaja NinniPaukku, 23.08.14 - klo:13:03

« edellinen - seuraava »

NinniPaukku

 Heipsis!
Kyselisin vaan kun kuulin tuolta Facebookin ihmeellisestä maailmasta että ladyt ajavat nyt sit Joutsassa lisälenkkiä?
Että pitääkö paikkaansa? Itse en ladynä ainakaan mitään virallistä päätöstä tuosta asiasta ole nähnyt enkä kuullut, vai
onko niin ettei niitä virallisia päätöksiä enää tarvita? Aika tyhmää jos kesken kauden säännöt muuttuu..
Jos näin on että lisälenkki ajetaan niin pitäisikö siitä ilmoittaa myös täällä foorumilla yleisesti..
Ja kyse ei nyt ole siitä enttenkö lisälenkkiä haluaisi vaan siitä että onko päätös virallinen?
( todennäköisesti ei jos päätös ilmoitetaan vaan Facebookissa) KIITOS JA ANTEEKS!!  :-*

NinnuL1

Asiaa ei ole päätetty, vaan ladyt itse ehdottaneet asiaa että kokeillaan. Päätös lenkin ajosta tehdään kuljettajakokouksessa enemmistön ajatuksen mukaan.
Joutsassa asiaa ladyiltä kysellään eli kuljettajakokoukseen ajoissa ja siitähän varmasti otetaan hieman ylimääräistä aikaa, että asiaa hetki mietitään.
Ehdotus on tullut ladykuljettajilta ei järjestön puolesta. Teille kuljettajille kisat tehdään ja tottakai ehdotuksia halutaan kuulla uja toteuttaa.
"Kivet ovat kertoneet, ettei niitä kuunnella tarpeeksi"

Ladymestari 2004, 2005, 2009, 2010

Jokaisessa kilpurissa on "ripaus" Volvoa

NinniPaukku

Asia harvinaisen selvä ja ymmärretty!  :P

Tavikainen

Ehdotuksia asiasta on tullut kaudenaikana joitakin. Lisälenkkiä voisi kokella jossain, mutta tuo kokeilu olisi ehkä hyvä tehdä kauden alussa ei lopussa. Ei rueta nyt sotkemaan kolmen kärki kuljettajan mestaruus taistelua lisälenkki kokeilulla! Minun mielestä tämä kausi ajetaan näin, EI sählätä nytten!
Jani Tavikainen
Rokkiralli Ry:n Puheenjohtaja
Kukko Racing

mamma

No nyt ihmettelen kyllä kommenttia ettei sotketa mestaruustaistelua... Voidaanhan se jättää ajamatta tietysti jos kerta näin on ajatukset. Joutsa vaan olis helppo rata kokeilla ja tätä pähkäiltiin silloin Rantasalmella. Mutta jos puheenjohtaja ei halua vaarantaa mestaruustaistelua niin sittenhän se pitää se lenkki ottaa kokeiluun kauden avauskisaan. Eli talvella. Kysyn vaan moniko lady ajaa talvikisoja?

Jürgen

Tämähän on selvästi sääntökokous asia, sinne siis asiasta keskustelemaan ja päättämään jos asia tuntuu tärkeältä.
Kuljettaja S48

Henri

Minun kilvan ajoon tuo leidien lisälenkki ei vaikuta koska olen 100% varma etten tule lady-luokkaa koskaan ajamaan :D Mutta minun mielestä se ei kyllä sotkekkaan kärkikolmikon taistelua yhtään sen enempää se lisälenkki, koska jos se päätetään ajaa niin ei sitä luokassa sille kärkikolmikolle pelkästään määrätä vaan kyllä sen kaikki muutkin lady kuskit joutuu yhtälailla kiertämään. Eli aivan sama ajetaanko lisälenkki vai ei, niin kaikille se on sama.

hannespaukku

asia on kuitekin päätettävä sääntokokouksessa,eikä kesken kauden ruvet sotkemaan. >:(

kosmic

Ottakeepa ladyt yhteyttä kuljettajien edustajiin VAPE OSMOON tai minuun MARKO MATILAINEN ja kertokaa mielipiteenne lisälenkistä,puolesta vai vastaan, ja olis kiva kuulla perusteluja,viedään niitä sit eteenpäin.

tellu

Siis leidit ovat keskustelleet aiheesta omassa ryhmässään ja minun mielestä jos kaikki Joutsaan osallistuvat leidit ovat sitä mieltä että kannattaa kokeilla niin miksi ei juuri Joutsassa jossa taitaa olla leidi ystävällisin lisälenkki :D 

Sitten se olis kokeiltu ja sääntökokouksessa ei tarvis tehdä umpimähkään päätöksiä.

Leideillä on ainakin osittain ohitus arkuutta ja lisälenkki voisi jopa lisätä kiinnostusta luokkaan.

Ugh, olen puhunut!

hannespaukku

tiedän jo nyt osa leideistä halluu lisälekin ja osa ei,sen veran asiasta on minulakin kyselty.

mamma

Mä olen Tellun kanssa ihan samaa mieltä. Tarkoitus oli vain kokeilla, ei ottaa sitä noin vain käytäntöön. Kokeilu voisi tarkoittaa jopa sitä, että jokainen leidi ajaa sen kerran, eli ei edes koko kisaa läpi. Mutta unohdetaan se nyt ja mennään sääntökokouksen kautta. ;)

kosmic

Tellun kanssa oon kans samaa mieltä joutsan lisälenkistä,voin kokemuksesta sanoa että joutsa on helpoin kun on tilaa,ja jos kokeilevat jossain kisassa niin joutsaa suosittelen.Ei kai se oo kiellettyä vaikka harjotuksissa ajais sen läpi.

kilkki86

eli minun mielipiteeni lisälenkkii on että erittäin hyvä idea mutta tarvitsee kuljettaja kokouksessa 100% yhtenäisyyden kuljettajilta jotta asia voidaan toteuttaa jos tehdään tällänen päätös kesken kauden...... mutta jos yksikin kuljettaja vastaa ni silloin ei pitäisi ajaa... t tatu kilkki  moukari team


Tavikainen

Tatun kanssa samaa mieltä.

Aika vähän on ottanut osaa tähän keskusteluun nää arvon ladyt.
Jani Tavikainen
Rokkiralli Ry:n Puheenjohtaja
Kukko Racing