uusista säännöistä

Aloittaja pirhonen, 10.12.13 - klo:22:18

« edellinen - seuraava »

Jürgen

Lähinnä uudet autot joissa alkukatsastuksessa on tullut korjausmääräyksiä, myös muut jos autoon on määrätty korjattavaksi jotakin.

Näin sen ymmärsin...
Kuljettaja S48

tonsba

Koskee niitä puutteita mitä katsastuksessa on annettu jos esim uusi auto

Jürgen

Kohta 17.Katsastus

Katsastus kerran vuodessa,


Tarkoittaako tämä sitä että Rantasalmelta alkaen kaikki autot katsastetaan, kuten viimevuonnakin?
Mikäli näin on, niin siitä voisi mainita kisainfossa.
Kuljettaja S48

Black Pete

kaikki autot katsastetaan joka vuosi joten katsastuskorttiin tulee merkintä viimeisimmästä katsastuksesta. Toimiston tytöille tulee lisää hommia kun joutuu ilmoittautumisen yhteydessä sitäkin valvomaan joten kuljettajat voisivat tulevaisuudessa itse aina ennen ilmoittautumista tarkistaa tartteeko käydä katsastamassa.Tällainen uusi sääntö jotta monen vuoden kisoja kiertäneet autot saadaan myös turvallisuuden takia leimalle. Korjatkaa jos olen itse ymmärtänyt tän väärin.
Rämä Racing

Turaaja

Niin se oli,että joka vuosi ja tais olla vielä leimattava ekassa kisassa johon auto osallistuu kyseisellä kaudella.

hannespaukku

kaikki autot kaatsastetaan vähintään kerran vuoteen.

Jussi69

Mielestäni parikin kertaa vuodessa vaikka pistokokeina ei tekisi pahaa turvallisuutta ajatellen. Eli kertomatta siitä etukäteen

Saku Saarela

Kohta 16.Myynti tilanteesta saa autosta poistaa...Mitä siitä saa poistaa, se taisi jäädä puuttumaan pöytäkirjasta?

Jürgen

Siihen kohtaan ei tulliut muutoksia, siksi siinä ei lue mitään.
Kuljettaja S48

Saku Saarela

Sen verran otan vielä kantaa asiaan, kun Wape kirjoitti että suurimman osan uusista autoista rakentaa kärkipään kuskit,niin en ihan allekirjoita tuota.Viimeisen puolentoista vuoden aikana minäkin olen vääntänyt yhdeksään autoon kaaret ja osan noista autoista tehnyt ihan valmiiksi astikin ja eipä niillä ole ihan kärkikuljettajat ajelleet..Pari Mazdaa odottelee vieläkin hallin pihassa kaaritusta.
Sitä en vielä tiedä,että laitanko tällä kaudella ajokypärää päähän lainkaan,mutta hitsauskypärää ajattelin käyttää kuitenkin,kuten ennenkin...Mitä tulee tähän hinta/valtakirja jupakkaan,niin voin kertoa että meidän tiimiä informoitiin asiasta ennen kokousta siten,että eräs tietty itä-uusimaalainen poikaporukka olisi suunnitellut ennen kokousta heittävänsä "junttaäänestyksellä" läpi sellaisen asian että auton hinta olisi pudotettu 400€:oon,siihen rahaan ei kyllä enää kummoisia rakenneta,joten tämän vuoksi meidänkin tiimi(Team Hardcore)oli niin sankoin joukoin näitä,sittemmin mitättömäksi osoittautuneita,valtakirjoja kirjoittamassa.Minä en ainakaan jaksa valittaa,säännöthän on kaikille samat,mennään tämä vuosi näillä ja jos löytyy parannettavaa,tehdään se ensi vuodeksi.Hyvää kautta kaikille!

jani.wenell

kelpaakohan kuskin oveen alumiininen reikäpelti? On yhtenäinen mutta rei'itettyä. Ja paksuutta on ainakin 1mm. Tuollaista kun jo siinä on niin ei viittis turhaa vaihdella.

Sulo Vilen

toi katsastus on kyllä hyvä juttu
tämähän on halpa harrastus mutta mulle ainakin terveys on kallis...

kun kattelee omaa matukkaa niin aika paljon olen saanut hitsata kaarilappujen ympäriltä
ja vieläkin niitä saa tehdä että siinä aluslapun ympärillä olis edes jotain muuta kun ilmaa.
kaaret on ollut periaatteessa pelkissä katto tolpissa kiinni eli a ja b pilarissa
teen tämän omasta tahdosta katsastuksessa niihin ei ole näköjään puututtu
jos taas katsoo kaaria muuten niin on kyllä niin kamalat että ihan hirvittää ajatella että sen lippais jossain..

ei  kaikissa ole näin kauheeta työnjälkeä mutta osassa ainakin  :(







Lilja-A

Kannattaisi nuo vuoden 2014 säännöt päivittää tuonne info sivulle.

Autojen myyntihinta 650Eur, onko arpalippu edelleen 20Eur.

Jürgen

Oikeastaan ne olisi pitänyt päivittää sinne sääntökirjaan   :-X
Kuljettaja S48

Mirre

Uudessa päivitetyssä sääntökirjassa 6.2-14 on myyntihinta 650€ ja arpahinta 20€  ;) elipäivitetty on.