uusista säännöistä

Aloittaja pirhonen, 10.12.13 - klo:22:18

« edellinen - seuraava »

Jürgen

Lainaus käyttäjältä: Mirre - 27.02.14 - klo:23:02
Uudessa päivitetyssä sääntökirjassa 6.2-14 on myyntihinta 650€ ja arpahinta 20€  ;) elipäivitetty on.

Mistä tuollaiset löytyy  :o

http://www.rokkiralli.info/saannot.html  ainakin kertoo edelleen viimevuoden tietoja...
Kuljettaja S48

Mirre

 ;Dmeillä se on tossa muovitaskussa keittiön pöydällä ;D en tiedä mistä Hullumpi on sen tulostanu, eikä itekään sitä löydä, mut pitää tehdä vähän tutkimustyötä  8)

Mici

Joo tota nyt on jostain syystä vain viimevuotinen sääntökirja tarjolla ainakin etusivun perusteella
Ehkä ajan ehkä en

pirhonen

eikös se sääntökirja oo ollu tähänkin asti suuntaa antava ja jätetty sääntöjä kirjottamatta  mitkä kuitenkin on voimassa!niin mitä sitä suotta kaipailla  :P

Swoop

Äläpäs Pirhonen taas viisastele siellä...
Säännöt on ollu tarkistettavana ja on nyt nähtävillä virallisilla sivuilla...
Rokkiralli Ry - Tiedotus, Rokkiralli infosivujen ylläpito ja päivitys, Rokki- ja Romuralli foorumin ylläpito sekä rekisteröinnit. Nyt myös Rokkiralli Ry löytyy facebookista

swoop77(at)outlook.com

Jürgen

Kuljettaja S48

Rallisatiainen

Lainaus käyttäjältä: Jürgen - 05.03.14 - klo:16:14
http://www.rokkiralli.info/saannot.html  ;)


Muuttakaa vielä www-sivuille otsikoksi säännöt 2014 niin ei synny epäselvyyttä.
PUKE

Mici

Ehkä ajan ehkä en

Jürgen

ei vaihdu mulla ainakaan   :(

sama SÄÄNNÖT KAUDELLE 2013  siellä vaan lukee, vaikka kuinka päivittää, ne säännöt linkissä kuitenkin ovat tälle vuodelle...
Kuljettaja S48

Mici

#54
Mulla ainakin tuli tollanen etusivu:

Tulostettava sääntökirja
Päivitetty viimeksi 06.02.2014

Ehkä ajan ehkä en

Jürgen

mulla näkyy taas...



   
SÄÄNNÖT KAUDELLE 2013

PÄIVITETTY "SÄÄNTÖKIRJA"
Tulostettava sääntökirja (pdf-tiedosto)

ja niin ees päin...
Kuljettaja S48

Juha Ratilainen


Toi PDF:ä on päivitetty helmikuussa 2014, mutta säännöt sivut otsake vielä harhaan johtavasti säännöt 2013  8)
Team Hardcore Heinola
SöPö V154

tikkku

sääntöihin liittyvää.. mites tuo tankin kotelointi, monessa pirssissä oon nähnyt asiallisesti koteloituja akkuja ja osassa tyyliin vaarin vanhaan kalasaaviin "koteloitu" itsellä autossa juuri jälkinmäinen viritelmä..

tonsba

Sen verran uusista säännöistä tarkennusta ku puhuttiin että ovipahvissa ei saa niitä reikiä olla nii mites nämä sitten kun ilmeisesti jokaisessa autossa on kaijuttimen reikä nii
Mites tämä pitäisi tulkita

Juha

Mullaki pieni epäselvyys ton oven kanssa,kun siihen alkuperäiseen verhoiluun on tehty semmonen lovi,että se menee sen oviputken ympärille. Eli tarviiko nyt laittaa siihen pelti paikka tai värkätä kokonaa uus pelti siihen? Käytännössähän siihen ei telo itseään oven ollessa kiinni.