Vectra minkä kokoiset piikit

Aloittaja m_ollik, 29.11.13 - klo:22:02

« edellinen - seuraava »

m_ollik

Kertokaahan vetra suharit minkä kokoisilla piikeillä ajelette... 14"vai15"... Nimimerkillä ekaa talvee ajossa...

hannespaukku

mä oon ajanut aina 15 tumasilla piikeillä ja varmaan tulevaisuudessakin.

kilkki86

hannes ajoit kerran mun 14 tuumasil ja pärjäsit,eli ooppeli miehenä kannatan 14 ttumasia..

hannespaukku

taisin tatu ajaa volvolla silloin kun et ollut kisa paikalla kun oikeen tarkkaan muistelen.

kapaleino

13- 14 " on yleensa paistettu samassa muotissa ja sitten 15 - 16 " on sama homma, joten 13-14" on siis kehältään saman kokoisia ja 15- 16" on saman kokoisia. Rengas koolla ei sinänsä ole väliä toisten autojen jarrut rajoittaa 13" pyörän käyttöä kun vanteet ei mahdu pyörimään. Auton välitystä jos haluaa tiuhentaa niin silloin mitä pienempi pyörä se tiuhemmat välitykset. Käytettynä jos ostaa piikki pyöriä niin 16" tuumaiset on hankinta hinnaltaan varmaan edullisimmaat, koska isot pojat käyttää rallissa pääsääntöisesti 16" pyöriä talvella. Pienemmät tuumakoot piikeissä löytyy historic autoista. Kaikkia tuuma kokoja on minusta hyvin saatavilla käytettynä kunhan malttaa odottaa että ekat ensi vuoden rallit on ajettu, toki niitä on koko ajan netissä myytävänä.