Menu

Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - s40racing

#1
oikein hyvä.
#2
Vähemmän tulee kolareita jos lenkki on asfaltilla. Sunnuntaiksi sisään menoa vaikeutettiin viimevuonna ja etu pieneni. Ainahan ekana valitseva yrittää hyötyä. Sora osuus tietysti tasoittaisi teho eroja autoissa.
#3
Sehän hienoa että Heinolassa on juhlakilpailu. Varmaan hienot kisat juhlavin järjestelyin tulossa. tuleeko rataan muutoksia juhlakisan kunniaksi?

Niin onhan sarjan kisat kierrettävä jos meinaa pisteitä saada. Talvikisoissa kun kuskien kanssa on juteltu kesän kisoista niin hyvin monet sanoo 3-4 paikkaa jossa toivoisivat  ettei ajettas. Kaksi on tässä keskellä suomee . Yksi hyvin etelässä ja yksi siinä välissä. Tietysti kuskit tykkää omalle autolle sopivista radoista tai kotiradasta.
#4
Toivottavasti pihtiputaalla ajetaan tänäkin vuonna. Ensikertalaisinakin viimevuonna kuskit äänestivät parhaaksi kisaksi. rata hyvä ja jos kisoja järjestetään radalla niin varmasti olosuhteet paranevat.

Lyhyitä ja hitaita ratoja voisi ruveta pudottamaan pois. Tuskin kukaan tykkää ajaa radoilla joissa lähtö ratkaisee lähes kaiken. Miksi esim heinolassa ajetaan taas? Onko rata ja olosuhteet oikeasti kuskien mieleen?

tv: make

#5
Yleistä Rokki-Rallista / Vs: Tuomarit
06.03.18 - klo:17:00
Eiköhän tuomarien homma ole se kisojen hirvein. Aina on väärässä.

Kaikista parasta olisi saada tuomarit rokkiporukan ulkopuolelta. Saataisiin puolueettomimmat tuomiot. Tosin rokin erikoiset säännöt olisivat ulkopuoliselle varmaan vaikeat hahmottaa. Paras vaihtoehto varmaan kuitenkin entinen kuski.
#6
Kysy ja vastaa / 2018 kilpailupäivät?
04.02.18 - klo:22:47
Onko kilpailukalenteri kesän osalta oikeasti noin lyhyt? Olisi kiva tietää paikkoja ja päivämääriä hyvissä ajoin.

tv: make
#7
Katsojan näkökulmasta katsoen. Lady:jen lähtöihin tulisi lisää jännitystä lisälenkin avulla. Nyt keulaan päässyt voi ajella hissukseen ja voittaa lähdön. Superissa näkee hyvin että lähdössä epäonnistunut voi oikea aikaisella lisälenkillä pelastaa kisansa. Hitaamman perässä ei kannata ajella.
Tv: markku vehviläinen
#8
Kysy ja vastaa / Vs: Tulipellin siirto
31.03.17 - klo:08:32
Hienoa että asiaan tuli selvyys ja nopeasti. Arvostan
#9
Kysy ja vastaa / Vs: Tulipellin siirto
29.03.17 - klo:16:54
Kun viimekesänä kisoissa asiasta kyselin niin saamani vastaukset oli syvimmästä kohdasta aukossa. Ymmärtääkseni puhuin ihmisten kanssa jotka hoitaa katsastukset. Itse ainakin jäin käsitykseen että kun leikkaan reijän tulipeltiin niin syvimmältä kohdalta 300mm ja jossain alkuperäisen pellin muhkuralla saa olla enemmän. Tietysti helpoin keino välttää tälläinen ongelma on kun leikkaa koko alkuperäisen tulipellin pois. Reunasta on monesti pelti syvimmällä. Saa lisää senttejä. Tuskin mistään puhaltimenkotelosta tai vastaavasta kolosta kannattaa mitata 8)

Tämäkin varmaan kannattaa kirjoittaa johonkin ylös kun oikea mittaus paikka selviää katsastuksesta vastaavien toimesta.
#10
Super Rock luokka / autojen maavara
22.02.17 - klo:21:47
minkälaisilla maavaroilla porukat ajaa? urautuuko radat pahoin?
#11
toivottavasti kukaan ei aja pyörähtäneeseen autoon sisään kuituovesta. 100-150 vauhtia ja onnia sattuu :o. toivottavasti on ainakin tarpeeksi oviputkia kaarissa.
#12
kuis hyvinkään video asiassa kävi? onko jostain mahdollista ostaa kisasta dvd?

tv: markku
#13
Super Rock luokka / Vs: superin kaaret
17.07.16 - klo:21:23
käys lukaseen superin kohdalta taivutetut kaaret osio. siellä ei puhuta mitään saumattomasta. myytävien kohdalta saumaton putki löytyy kun sieltä katsoin viimein :D. mutta hyvä että saumaton käy. krc ja sprint autoja seisoo paljon tyhjänpanttina talleissa :'(.
#14
Super Rock luokka / Vs: superin kaaret
17.07.16 - klo:19:09
ilmeisesti mulla on luetun ymmärtämisen kanssa sitten taas ongelmia :'(. ei ensimmäinen kerta ;D. kaari osiosta en vain tuollaista tietoa löytänyt. lainaus super rokki kohdalta:

- Taivutetuilla mutkilla tehtyjen turvakaarien saumallisen putken halkaisija tulisi olla
minimissään 42mm ja seinämältään vähintään 2,5mm.
- Kaaret tulee hitsata 100% saumalla.
- Pääkaaren suositus-sijainti on kuljettajan penkin takana.

no nyt oli koko sivu seonnu 8). ei tän nyt niin totista pitäny olla :P.
#15
Super Rock luokka / superin kaaret
17.07.16 - klo:16:39
lueskelin tuossa läpi sääntöjä ja kaari tiedot. hieman ihmetytti sellainen kohta kaarissa että jokkis kaaret 42mm saumallista putkea olis hyvät. mutta tuon saannön mukaan saumattomasta putkesta taivutetuilla (38mm ja pääkaari 45mm) tehdyillä luokka kaarilla ei superia saisi ajaa. onko oikeasti niin ettei vahvemmilla kaarilla saa ajaa? sellaisia vanhoja akk luokkien autoja on paljon seisomassa joissa on kaaret saumattomasta mutta paloseinä yms syiden takia enää ei voi ajaa akk:n kisoja. superiin autot sopisivat hyvin kun paloseinää saa siirtää. omaan voin kyllä vaihtaa kaaret mutta tuntuisi vain hullulta vaihtaa kaaret heikompiin :o.

tv: markku